Numera Korsnäsbo..

Japp, imorgon så börjar vi nog sova i lägenheten, har varit in till stan idag och handlat ett nytt modem, vilket jag fick till halva priset eftersom det har varit så mycket strul med internetkopplandet. Fick ju vänta i drygt en vecka extra eftersom superdupermontören från El-Tel tydligen inte kan testa saker och ting ordentligt förrän han åker + att RJ45'an hade han svängt bak och fram och det var bara 2 av 8 småkablarna connectade.. Great! Men den saken fixade Tobias eftersom vi trodde att det var enda felet, men så var det inte så i tisdags var en "riktigt" Anvia montör och kopplade så nu fungerar allt som det ska! Handlade också ett värmebatteri på Claes Olsson för ynka 20€ till lägenheten, det har varit liiiite för kallt där nu när graderna har varit under -10 ute. Tydligen klarar inte golvvärmen det för jag har haft på fullfräs nu hur länge som helst och ändå är golvet kallt.. Tobias ringde just annars och berättade att det värmer riktigt bra. Han och Peter är i lägenheten och testar det nya modemet medans jag nu skall titta på lite 7'th Heaven.. Tror jag håller på att bli sjuk, eller iallafall förkyld.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var i korsnäs bor ni?

2011-02-17 @ 14:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0