Photoshop, i'm back!

Är inne på tredje veckan redan hos Service Östling, tiden har gått så himla fort! Men trivs gör jag och det är så roligt att få arbeta med webdesign igen :) Håller på att fixa om "Invertterit" sidan nu och här är några bilder;



Men eftersom detta är tredje veckan så betyder det också att nästa vecka åker T iväg på civiltjänstkursen, och nu går båda runt, spända till bristningsgränsen som två fiolsträngar.. Är inte en irriterad är den andra, mina nerver är verkligen inte som de brukar vara. Hoppas verkligen för hans skull att han lär sig något vettigt under de 4 veckorna, annars har han ju bara åkt dit ner i onödan.

Har annars prövat att sova helt själv i lägenheten en natt, och det gick helt okej. Inga extra mystiska ljud eller nåt sånt, och jag vågade faktist gå ut på kvällen i mörkret utan att skrämma ihjäl mig själv.. Så den biten kommer väl nog att gå bra, värre är saknaden. Är ju så van att han ska vara där jag är och ingen annanstanns!

Kommentarer
Postat av: Mushon

Men va bra om han far bort fö tå kanske tu kommer de hit na om kvieldan!!! :D VI HAR JU SÅ DRYYYYYYGT!!!!

2011-02-23 @ 09:32:42
URL: http://mushon09.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0