Update från kronbackan

Idag steg vi upp ganska sent, hade besök av Simon och Tommy igår kväll. Kollade på Bond, drack några öl och spelade Starcraft 2 så klockan hann bli rätt mycket med andra ord! Men idag då så har vi ätit fajitas, åt så mycket så det känns ännu som att jag bara rullar när jag ska gå. Haha.. Vet inte riktigt vad som händer ikväll men gissar på att Peter kommer och hälsar på så det blir väl lite Left for Dead 2. Nu just är T ut med Anton nånstanns och jag ligger här bredvid Biper som snarkar värre än pappa! Längtar tills mina egna kattungar kommer i början av april, har aldrig trott att jag skulle bli fäst vid katter men Biper har nog ändrat min attityd.. Snällare frass finns nog inte <3 Imorgon bär det av med mamma & pappa till Bötom berget för att fira farmor som fyller hela 70 år! Funderar på att göra ett födelsedagskort ikväll bara motivationen infinner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0