Första målet är avklarat!

Var lönedag igår = glaaad Piisa! På kvällen räknade jag igenom hur mycket jag har tagit från sparkontot under månaden och kom fram till att jag har sparat så mycket som jag hade som mål, före jag fick löneförhöjning.. Så första målet är nått! Nu får jag försöka spara ännu lite mera den här månaden, ska väl börja med att säga upp TV-licensen gissar jag, onödigt att betala sånt när vi ändå aldrig tittar på TV'n förutom när vi streamar filmer från datorn eller hyr via Apple TV'n.. Menar varför kasta bort 246€ i året på något man inte använder? Även fastän pappa var snäll och tyckte han kunde betala räkningen, han kan ju spara dom pengarna tills min bil går sönder istället :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0