Leo's dop

Igår var det Leo's dop som stod på schemat, dopet skulle börja kl 1 och vi börjar bli smått expert på det här med att sova länge och stiga upp i sista minuten för att göra oss klara! Men till Inderfjärden anlände vi ändå nästan först av alla gäster till min förvåning. Så vi gjorde det bra iallafall.. Trodde flera gånger att jag allvarligt skulle dö av värmeslag eftersom mätarn stod på 26 grader och solen gassade, inte världens bästa dag för en stickad klänning. Allt som allt var vi lite över 20 personer, mestadels nya ansikten.. Fick för första gången träffa Simon's flickvän och det visade sig att vi två har spelat fotboll mot varandra i många år när vi var mindre :D Och tydligen har vi också lite av samma intressen, hoppas att vi kan träffas mera också i fortsättningen eftersom hon verkade vara en riktigt trevlig prick!

Släktens dopbok.


En del av gästerna.

Ann-Sofi & Leo.


Ann-Sofi, Leo & Thomas.

Leo Lars Gustav Andtfolk.

Leo och Göta (Thomas's mormor).

Tobias ♥

Alla skriver sina namn i dopboken.



Elisa.

Biper och Elisa.

Mats & Leo.

Leo är nöjd.


Efter dopet for vi med Tessa, Juha och Elisa till Mölle på en öl och sen ner till Västanlid på en liten grillkväll. Vi kom hem runt 1 tror jag, om jag inte minns helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0