Söta kossor & Åminne bilder

Vi var ute och körde ner till Korsbäck i torsdags för att se ifall vi såg några kossor ute i hagarna. Turen var verkligen på vår sida den kvällen eftersom vi träffade bondens pappa och han släppte in oss i hagen! Hade totalt glömt bort hur nyfikna djur kor är, alla ville de nosa och slicka ens hand, skulle jag inte ha utbildat mig till datanom skulle jag garanterat velat bli bonde! Dom är ju bara för söta..





I onsdags efter arbetet åkte T och jag ner till Åminne på lite arbete. T pysslade på hemsidan och jag tog lite fler bilder till sidan. Besök gärna den nya hemsidan på adressen www.aminnefolkpark.fi



Kommentarer
Postat av: michn

he je it kossor siir tu it att he je kvigor, he vaar koonan tå når di ha kalva fösta gaangon. Men kems kamero je tu använder för ja saknar miin, he no na tjuvar som a vari uut.

2011-07-12 @ 07:04:38
Postat av: Piisa

Papp- alla kossor e kossor i min värld! Mamm sa ja fick lån on :D

2011-07-12 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0