Vilken känsla!

Igår så damp brevet från Åbo Akademi ner i brevlådan, var nervös och glad på samma gång halva arbetsdagen igår eftersom T inte kunde hålla sig tills jag kom hem utan berättade att det kommit på matrasten.. Och vilken känsla sedan att komma hem och öppna det! Jag kom in, herregud jag slapp in på Informationssystem och på samma gång får jag studera lite ekonomi! Det kan inte bli bättre, jag älskar att räkna matte även om jag hoppade av kombimatten i Vocana, eftersom det kändes som att timmarna där var så dåligt inplanerade med resten av lektionerna.. MEN JAG SLAPP IN! Har haft världens smile på läpparna idag, hela långa dagen allt har känts så himla bra.

Det är här jag och T kommer att hålla till från och med nästa års höst!

Även min kusin Jessica slapp in så de här åren kommer att bli såååå bra! Är ännu mera motiverad att skrapa och spara ihop så mycket det går nu ända tills nästa år, vi kommer ju att ta ett till mellanår iår eftersom T inte har civiltjänsten avklarad före februari -12. Men det går bara inte att beskriva känslan av att veta att nu är allt klart, vi vet var vi kommer att hålla hus i några år framöver!

Och tji fick min klasslärare från högstadiet, hon som sa rätt ut åt mig att jag kommer att "kasta bort min kunskap om jag börjar i en yrkesskola istället för i ett gymnasium" för hon menade att folk från yrkesskolor är för korkade för att kunna slippa in på ÅA eller liknande.

Ja e så glad idag, trallallalaaaa! Haha föresten så har mamma redan börjat fundera ut hur vi ska få alla våra saker nerkörda till Åbo. Soffan ska brännas konstaterade hon direkt.. Min finfina soffa, så bra men alldeles för tung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0