Bästaste!

Helgen, den var nog den bästa på länge. Utan någon egentlig orsak, den var bara bäst. Trodde i och för sig att jag skulle hinna gräva ner mig själv och kontorsstolen ända ner till Kina innan arbetsdagen i fredags var slut, mina fötter var lite uppspelta tror jag. Känslan sen att se T igen och att prata om allt som hänt under veckan, det var så roligt. Oftast så är vi ju med om samma saker i stort sätt, även om vi arbetar på olika jobb..

Fredagskvällen spenderade vi i Vasa på Omalleys med Simon och Peter. Lyckad kväll, vet inte om vi börjar bli gamla och gråhåriga när vi alla tyckte att det är trevligare på Omalleys än på Ollis!?

På lördag åkte vi in till Vasa ännu en gång på dagen, gick å några affärer och kollade runt. Hittade 3 snygga soffkuddar på Jysk som var nersatta till 5€/st från 15€/st, har sneglat på dem förut men kunde inte börja punga ut med hela 45 riksdaler på 3 soffkuddar men nu slog jag till, även om jag har sagt att jag inte skulle hamdla någonting mer från Jysk sen jag fick vänta i hela 4 veckor på två st kontorsstolar som jag beställde, leveranstiden var 1 vecka på dom.. Men ja iallafall så åt vi på Amarillo sen, god mat som vanligt. Rullade ut därifrån en några kilon tyngre och åkte hem, på kvällen tog vi det lugnt och tommy och simon kom över.

Och på söndan gjorde vi ingenting, T började må dåligt där på kvällen som tur var hade han "personlig permission" på måndan från civiltjänstkursen så de behövde inte åka tillbaka förräns på måndagkväll.. Men på måndags eftermiddagen fick han stegring så han lämnade hemma, till min lycka! :D Och han får lämna hemma hela veckan, så nu är det bara 2 veckor kvar av den där kursen som han behöver åka på!

Kommentarer
Postat av: michn

je såde ung, fylder tjuve år o böri tjen se gaambäl

2011-03-09 @ 14:31:56
Postat av: Piisa

BARA 45 år ti pensionen ju!

2011-03-09 @ 20:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0