Maiden Daiden och Kalle Ville Petterson.

Lyssnade på ett intressant föredrag av min arbetsgivare idag. Han hade kommit på världens pang-idé om att vi skulle bilda ett företag, han skulle bli discojockey, kalla sig "DJ Tistronskatan" och spela blues/jazz låtar från 60-talet och alla skulle vara glada och dansa. Sen vidare så ville han att jag också skulle bli discojockey och spela "Maiden Daiden och Kalle Ville Petterson eller va fan de nu heter" som han sa.. Tror han menar Iron Maiden, det andra har jag faktist ingen som helst aning om. Ibland får man nog höra alla möjliga olika roliga funderingar, antar det är det som gör att det är så roligt att arbeta här. Kanske jag ska tillägga också att arbetsgivaren är 60+..
Annars har vi fakturerat färdigt här för idag så har inget mer att göra just nu, bara 15 minuter kvar av arbetsdagen. Slipper inte in i lägenheten så detblir att åka till Inderfjärden en stund, T råkade att glömma att lämna tillbaka nyckeln åt mig förut idag efter att han hade matat kissorna.. Jag som hade sett framemot att kanske städa lite smått efter de små busingarna som tydligen kastade skit efter Jessica igår när hon satte en av dom på "pottan". :D

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 06:40:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0