Whiskey & Steve!

Nu har dom anlänt, de där små illbatingarna! Men åå va dom e söta :)

Idag fick jag arbeta själv, Björn var sjuk och det var nog så skönt att bara få tänka ifred och pyssla på med annonserna till findit.fi. Tog en tidig matpaus eftersom kl 12 skulle jag vara i Malax för att fixa tandställningen, vilket slutade med att tråden togs bort efter många om och men. Den jäkeln satt hårt fast i den ändan som ännu satt där den skulle! De slipade i typ 15 minuter för att få bort den, så äckligt ljud.. Så besöket slutade såhär, en järntråd och en 100 lapp fattigare eftersom den nya superuber tandställningen kostar så mycket. Började tänka på hur många såna där plasttandställningar man egentligen nötte upp som liten, tyckte dom gick åt som smör.. För det är en sån variant jag tydligen ska få nu, sån som man sover med. Dyra små saker!

Efter jobbet drog jag iväg in mot stan, med ett litet stopp hos Christel, Julia och twinsen. De hade blivit så stora sen senast, men nog kände de igen mig ännu fastän det har gått en månad sedan förra visiten :) Sen i i stan så handlade jag mat för hela veckan och lite kattsaker, använde upp alla förutom 3 plussakuponger så det slutade med att jag bara behövde betala 20cent! Haha.. Hon, tanten i kassan var inte särskilt glad över alla mina kuponger.


Steve & Whiskey
T har ju annars åkt ner till Lappträsk igen idag på morgonen, men denna gång känns allt mycket bättre. Kanske beror det på att jag vet att det ändå inte är så många dagar sist och slutligen..

Kommentarer
Postat av: michn

Whiski o steve, kan tu it döp steve ti cognac så vare whiskey o cognac

2011-03-16 @ 23:05:11
Postat av: Piisa

Hadd no tänkt på he namne å ilag me Whiskey å men e vort som så langt ti säg. Tobias hadd som namnförslag Jobs & Mobs å Steve & Jobs å jag hadd Whiskey & Felix, Roy & Roger elå Whiskey & Mac. Men ja vald ett åv varsit förslag tå :p

2011-03-16 @ 23:38:55
Postat av: Engla

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 11:15:12
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0