Hej och hå va tiden går!

Här kör vi väl på med det vanliga. Jobb - mat - sova, typ. Whiskey & Steve har nog börjat trivas bra på nya stället, Whiskey har till och med lärt sig att hitta till pottan ALLA gånger det tränger på. Så duktig! Men lite roliga är dom nog när vi går ut, lägger in dom i buren och så går vi ut på gräsmattan och sitter där med buren öppen. Är jag ute med dem så springer de nog omkring men går jag in tillbaka så sitter båda och trycker i buröppningen och tittar mot vårt köksfönster, haha. Har någon mystisk vit angora katt som jag antar skrämde livet ur dem förut en kväll när kattfan helt plösligt satt nedanför vår trappa efter att jag hade släppt ut dom där en stund.. Så antar att det är därför de sitter och trycker i buren så fort jag går in.

Igår var det nog en riktig stressdag. Skulle till Malax efter arbetet för att titta på Julia som skulle spela gitarr på Musik Cafét, men före jag åkte dit så packade jag in Whiskey & Steve och deras grejjer i bilen, levererade ett paket åt Mr. Nyström och släppte av kissorna hos mamma och pappa. Men det blev en bra kväll iallafall, kom hem runt halv 10 och kände mig nöjd med dagen :)

Ikväll så ska T på kommunfest och i ren protest mot att man inte får ta med sig sin respektive åker jag och kissorna hem till Nyby för att sova där :D (kissorna är ju där nu redan men..) Känns skönt att åka hemhemhem och sova, säkert 2 månader sen sist åtminstone..
Finfint väder!
Bilen ska va tipp topp!
Ut på äventyr!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Stort tack för ditt stöd och för att du skrev på med ditt namn! Det betyder mycket för mig och min familj <3 <3

Kram



http://asahoffman.blogg.se/2011/may/namninsamling-for-rattvisan.html

2011-05-13 @ 12:36:53
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0